Архiв номерiв

2024 92 93 94 95      
2023 86 87 88 89 90 91  
2022 80 81 82 83 84 85
2021 74 75 76 77 78 79
2020 68 69 70 71 72 73
2019 62 63 64 65 66 67
2018 58 59 60 61
2017 52 53 54 55 56 57
2016 46 47 48 49 50 51
2015 40 41 42 43 44 45
2014 34 35 36 37 38 39
2013 28 29 30 31 32 33
2012 22 23 24 25 26 27
2011 14 15 16 17 18 19 20 21
2010 6 7 8 9 10 11 12 13
2009 1 2 3 4 5

Пошук

 

baner1

 

baner1

 

baner1

 

unnamed

 

banner c111

 

 

images

 

 

 

Про журнал

Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах – наукове фахове видання, засноване Класичним приватним університетом у 1999 році.

Реєстрація суб'єкта у сфері друкованих медіа: Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 1543 від 09.05.2024 року.

ISSN: 1992-5786 (Print) 2664-3529 (Online) 

Фахова реєстрація: внесений до Переліку наукових фахових видань України (категорія «Б») з педагогічних наук (спеціальності: 011. Освітні, педагогічні науки, 012. Дошкільна освіта, 013. Початкова освіта, 014. Середня освіта, 015. Професійна освіта, 016. Спеціальна освіта) відповідно до Наказу МОН України від 17.03.2020 № 409 (додаток 1).

Журнал включено до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus International (Республіка Польща).

Періодичність видання: 6 разів на рік.

Мова видання: українська, англійська.

Розміщення на сайті НБУВ: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.

Метою наукового видання «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах» є оприлюднення результатів наукових досліджень в галузі педагогіки.

Ця мета визначає основні завдання:

- сприяти створенню відкритого інформаційного середовища, що забезпечує взаємодію між провідними фахівцями та молодими вченими в галузі педагогіки;

- активізувати розвиток міжнародного співтовариства фахівців в області теорії та практики досліджень педагогічної науки;

- сприяти розвитку наукової педагогічної школи  Класичного приватного університету, розширенню зв'язків з науковими та освітніми спільнотами.

Тематичні розділи журналу:

1. Історія педагогіки

2. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

3. Загальноосвітня школа

4. Вища школа