Архiв номерiв

2019 62 63 64      
2018 58-59 60 61    
2017 52 53 54 55 56-57
2016 46 47 48 49 50 51
2015 40 41 42 43 44 45
2014 34 35 36 37 38 39
2013 28 29 30 31 32 33
2012 22 23 24 25 26 27
2011 14 15 16 17 18 19 20 21
2010 6 7 8 9 10 11 12 13
2009 1 2 3 4 5

Пошук

 

baner1 

 

unnamed

 

banner c111

 

 

images

 

Рецензування статей

Процедуру рецензування проходять всі статті, що надходять до редакції збірника наукових правць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах».

Завданням рецензування є сприяння суворому відбору авторських рукописів для видання та винесення конкретних рекомендацій щодо їх поліпшення. Процедура рецензування орієнтована на максимально об’єктивну оцінку змісту наукової статті, визначення її відповідності вимогам журналу та передбачає всебічний аналіз переваг та недоліків матеріалів статті.

Рецензування проводиться одним із членів редакційної колегії конфіденційно за принципами double-blind рецензування (двостороннє "сліпе" рецензування, коли ні автор, ні рецензент не знають один про одного).

Критерії для рецензування:

Чи є тема відповідною науковому профілю журналу? Чи відображає назва статті зміст і мету цієї статті? Чи є наукова аргументація логічною та переконливою? Чи методологічно правильно представлено результати дослідження? Чи повно і вірно відображають висновки результати дослідження? Чи показуюють вони, що є новим та дають пропозиції для подальшіх досліджень? Чи можуть або повинні деякі частини статті бути скорочені, видалені, розширені або перероблені?

На підставі проведеного рецензування автор може отримати одну з таких відповідей: статтю прийнято до друку, рекомендовано відредагувати статтю, автору відмовлено в публікації.